Pages

Sekilas pandang ...

Para pembaca budiman

Friday, October 30, 2009

Anda nak??????

Salam,



Masa aku dok carik patients di ward O&G untuk researchku semalam, aku ternampak la pemandangan indah ni ...




Alalalalalaaaaa ... Shumil sungguh laaaa ...



Cute kan :) Terus rasa tenang je jiwa. Lupa kejap masalah dunia bila tengok their innocent faces.



Membuatkan hatiku meronta-ronta nak lagi ....


















But NOT NOW la ...

Kenapa???

Pertama
Fawwaz baru 8 bulan.
Kecik lagi kan ...

Kedua
Mau kena pelangkung ngan Prof H (Head of Dept) dan Prof NAU (Head of Unit) nanti ...
Lepas lahirkan Fawwaz hari tu, diorang dah warning dah ... depa suruh aku rehat dulu and concentrate on my studies ...

Ketiga
Have to finish MPath first ...
Sat lagi, belajar ke mana, family ke mana ...
Tunggang langgang jadinya ...
Kenalah utamakan kualiti dan bukannya kuantiti kan ...
(Perghhhhh, cakap berapi kan kan ... POYO jer kan kan ... Kah kah kah)






Tapi, jika ditakdirkan ada,
Aku TAK tolak beb ...
Rezeki rezeki ...


Keh keh keh keh keh ...



Image Hosted by ImageShack.us
P/s - Panjang umur murah rejeki, 2011 boleh la tambah sorang lagi, Insya Allah. Doakanlah aku berjaya melepasi semua halangan dan rintangan dalam pengembaraanku mencari ilmu ...

8 Pendapat:

  • IntanSham
     

    mmg tenang sangat kan beb bila pandang muka baby.. terasa2 nak baby lagik..hahahhaaa....
    aku pun target nak menanbah 2011 nanti... samalah kita membuyung bersama2 nyahhh...hahahahaa

  • scudmami
     

    ehhh... cepat nye nak lagi... hahahha... kena tunggu gak abis mpath weihh... kalu Prof H or Prof NAI tak pelangkung ko, aku leh tolong hehehe...

    tp aku pon takut kalu accident... iskk... mmg tak nak la selagi tak abis nih.. tak sanggup rase nye, kesian ngan bebudak ni kalu nak exam sure abandoned, takut ada plak report kat Jab Kebajikan plak hahahahha

  • Fid
     

    weh
    jangan tamak tak baik! hahahaha

  • cik husna
     

    akak semoga berjaya..peace..
    heheheh..

  • Hana Seman
     

    Dyan...
    Kalau rezeki apa salahnya..
    Aku pun rasa nak pregnant lagi, tapi kena tunggu si Firas dah nak dekat 2 thn lah

    Ceh! Anak baru jer 2 minggu,dah bercita2 nak tambah adik..

  • DNNA
     

    Intan

    Wahhhh, aku suka !!! Aku dah ada geng nak join kelab mak buyung 2011. Marilah kita berusaha!!!!
    Kah kah kah kah ...

    NorL

    HAHAHAHAHAHA ...
    Keep in mind -
    Accidents DO happen, wokeh ...;p

    Pssstt ... Aku dah wat pakatan ngan Intan utk preggy 2011 ... Amacam?? Mau join kami??

    ADA BRAN????

    P/s - Alo geng, Kun kan dah nak balik ... Insya Allah life will get better and you can breathe easily after this ...Hehehehe

    P/p/s - Jgn lupa hutang case write up kita yaaa ... keh keh keh ...

    Fid

    Hihihi ...
    Mak geram tgk muka baby comey comey,pipi bam bam,nyahhhhh ...
    Tak tahan wehh ...

    Husna

    Waahhh, thanks a million bebehhhh ...

    Doakan akak berjaya dalam semua bidang yang akak ceburi ye (termasuklah dalam bidang nak dapat sorang lagi baby tahun 2011 nanti, Insya Allah ....)

    Hehehehehe ... *Peace* jugak :)

    Na

    Tu la pasal, takpa takpa salam korang semua kami dah sampaikan kat ustazah dah ... hehehehe ...

    Hahahahaha ... Aku gelak sungguh2 baca perenggan kedua ko tu... meh aku copy paste sikit -

    Ceh! Anak baru jer 2 minggu,dah bercita2 nak tambah adik..

    Kah kah kah kah ... Aku suka!!!

    P/s - Fawwaz ngan Firas nama nak dekat sama kan ... great minds think alike kan kan kan kan ;)
    P/p/s - Camne ko mek?? Take it easy ek .. Dalam pantang kena selalu sengih eh senyum tau... :)

  • Hana Seman
     

    Yan,
    aku nak menyengih ngan sapa dalam pantang ni. Si Firas tu asyik tido jer.. Kang asyik senyum sorang2 bahayalak tu.

  • DNNA
     

    Na,

    Apa kata ko sengih kat che abang ko selalu ...

    Kompom tak lama lagi si firas dapat adik ...

    Kah kah kah kah kah ...

    P/s - sila jangan ikut nasihat di atas ye ... ;p

Blog Widget by LinkWithin