Para pembaca budiman

Friday, October 9, 2009

Bakal Angkasawan Malaysia

Salam,

Memperkenalkan, anakanda saya, Muhammad Arif Firdaus yang merupakan bakal Angkasawan Negara sedikit masa nanti. Dia juga merupakan bakal cendekiawan tersohor seMalaysia nanti.



Close up, please ...

Nampak tak matanya yang bersinar-sinar penuh dengan kebijaksanaan, semangat waja, keazaman dan kecekalan?

Punya la besar harapan dan doa ibu dia ni terhadap anaknya kan ...
Aku yakin, korang pun sama ngan aku.
Semua ibu mesti mendoakan yang terbaik untuk anaknya, kan kan kan ...

Wassalam

Image Hosted by ImageShack.us

2 Pendapat:

  • scudmami
     

    kalu ko bagi Tupperware yg ko beli banyk2 tu lagi blink-blink mata dia... ehehe...

    insyaAllah anak-anak kita bakal jadi orang yg berguna amiiinnnnn

  • DNNA
     

    NorL

    Tupperwareku???

    Hahahahaha ... Tak berani aku weh. Sekali dia gigit tapawer aku tu, naya je.

    Gigitan serangga makhluk perosak (atau gigitan sesaper je la) adalah tidak termasuk dalam lifetime warranty wooo ...

    Kah kah kah

Blog Widget by LinkWithin