Pages

Sekilas pandang ...

Para pembaca budiman

Friday, October 23, 2009

Kambing golek ... oh kambing golek ...

Salam,

Seperti yang aku pernah tulis dulu, Rabu lepas bersamaan dengan 14/10/2009 PPU*M telah mengadakan jamuan tahunan Hari Raya Aidilfitri dan Deepavali yang terbuka buat semua warga kompleks PPU*M.

Kenapa baru sekarang aku nak tulis pasal jamuan tu?

Sekejap lagi korang akan tau kenapa ...

Ni adalah gambar yang diambil awal-awal pagi semasa para pekerja sedang sibuk membuat persiapan akhir ...




Ini pula adalah gambar-gambar warna-warni yang diambil sepanjang jamuan ...


Alia berbaju merah dan Kak Fizah berbaju hijau menunggu majlis bermula dengan penuh kebosanan kesabaran ...


Dan kelihatan Kak Azie bertudung cokelat dan Mas sedang melayan karenah Hafiz (Anakanda Mas. Kami semua memang pakat datang sini dengan perut kosong jer. Target kami hanyalah untuk makan dan makan dan makan dan makan dengan berhemah dan penuh sopan santun. Keh keh keh keh ...



Sebagai appetiser / pencuci mulut - kami dijamu dengan aiskrim, cendol, kuih karipap, satay, buah epal, putu mayam dan beberapa jenis hidangan lagi.


Ini adalah gambar makanan tradisi jamuan hari raya PPU*M.
Kambing golek yang menjadi rebutan ramai.
Kambing golek yang ku tunggu-tunggu setelah tahun lepas aku tak dapat makan kerana ada attachment di HKL.




Dan setelah kami penyek bersesak-sesak beratur untuk mendapatkan portion kambing golek kami , ini hasil yang aku dan Jue dapat utk hari itu ...


Sedih, bukan ...


Aku sungguh kecewa. Kena tunggu tahun depan la gamaknya baru dapat makan kambing golek puas-puas. Aku rasa tahun depan kena berkemah pulak la depan khemah kambing golek.


Image Hosted by ImageShack.us

P/s - Seperti biasa, Pak-Pak Ar*b la yang dapat the lion's ahare ... Sabar jer la ...

6 Pendapat:

Blog Widget by LinkWithin