Pages

Sekilas pandang ...

Para pembaca budiman

Saturday, October 10, 2009

Mencari siapakah yg sudi membeli confinement set amway ini

Salam,



Di atas itu adalah merupakan confinement set yang aku beli untuk aku konon-konon amalkan sesudah melahirkan Fawwaz pada pertengahan Febuari lepas.

Namun, apakan daya, sepanjang tempoh berpantangku yang hanya 2 minggu itu, aku tak sempat nak sentuh set ni sebabnya, Fawwaz dapat jaundice. Maka, akhirnya kotak itu terbiar sepi di satu pojok rumahku. Isi kandungan dia memang aku tak usik pun. Masih utuh lagi.

Errr ... Aku nak tanya ni, ada sesapa ke yang berminat nak beli dariku? Sekali dengan post natal binder tu. Dulu aku beli RM250. Tapi harga yang aku bagi mestilah lebih murah :)

Tapi ada satu masalah. Set ni berat woo. Kalau nak pos mesti mahal charge nya. Macam mana ya? Kalau anda minat dan sanggup terjah rumah saya di area kelana jaya ni, jemput la email saya ya di dal dot nuun at gmail dot com ya... Hahahahaha ... Kalau susah, takpe, nanti aku try jual kat tempat lain. Hehehehe
Wassalam


Image Hosted by ImageShack.us

0 Pendapat:

Blog Widget by LinkWithin