Para pembaca budiman

Thursday, March 25, 2010

Ujibakat

Salam

Saya Dina.
Saya peserta bernombor *toot* *toot* *toot* *toot* ...
Saya berasal dari Selangor ...






Sedia saya nak nyanyi ya ...

'Sepohon kayu daunnya rimbun'
Lalalalalala ...

Sekian


Image Hosted by ImageShack.us
P/s - Balik keja hari tu, Dina terus sambut ibu dia sambil cakap, 'Dina nak pegi ujibakat nih' sambil tayang kertas kat aku .. Lepas tu, dia pi tempek kertas tu kat baju dia and pakat nyanyi lagu Mila depan aku ... Ohhh anakku !!

P/p/s - Ni mesti pembantu aku layan tengok Ujibakat AF kat Astro Ria ni masa aku gi keja ... Adeehhhh ... Kah kah kah kah kah

4 Pendapat:

  • Sayang.Ibu
     

    wakakakaaa... layannn jek laaa noksss.... abih dina lulus ujibakat x?? :P

  • isabelle
     

    AFUNDI DINA.
    eh..kan dah masuk malaysia idol... watpe nak masuk AF pulak?hehe

  • m-i-o
     

    ini kira okey ni. daripada anak sy tu, balik2 umah tetiba nyanyi,

    lompat si kutu lompat

    huiii. seram tau. tiba2 kepala jadi gatal.

  • DNNA
     

    Intan

    Lulus tanpa ragu2 ..
    Sebenonye kalau dia tak pi audition pun memang kompom lulus ...

    Ater, yang jadi juri kan ibu dia ..

    Kah kah kah


    Is


    Ahahahahaha ...
    Ye tak ye jugak ...
    Dina kan dah masuk MI ...

    Takpe takpe, ai pakai jawapan klise artis - 'saya nak mencuba nasib, mana tau rezeki saya di sini' ... hahahahaha


    m-i-o

    Adeeehhhhhhh ... Memang seramm!!!

    Nyah, mak yang baca pun turut sama terjebak dalam aktiviti menggaru kepala yang tiba2 jadi gatal ...

    Tu belum dengar dia nyanyi betul2 lagi tu ... Mau mak potong rambut pendek macam style rambut pendek yang didambakan Intan ittew ...

    kah kah kah ...

    *sambil garu2 kepala lagi*

Blog Widget by LinkWithin