Para pembaca budiman

Thursday, March 18, 2010

Scooter

Salam,



Ah sudahhhh ....
Sekarang ni Dina ngan Daus dah ketagih main scooter ni semenjak diperkenalkan oleh sepupu-sepupunya ...


Tengok je la gambar2 ni ...


Dina seronok meng'conquer' scooter Kak Sarahnya ...



Daus pun begitu khusyu' bermain scooter Abang Danishnya...



Riang ria gelak tawa ...
Ni la dia sepupu2 Dina, Daus n Fawwaz - Kak Sarah, Abang Danish, Kak Nabila ...





Fawwaz di mana???





Fawwaz dengan ibu je la ye nak ... Beso2 sikit nanti bole join kakak2 dan abang2mu ya ... hehehehe ...


'Ibu, nanti ibu tolong belikan Dina satu scooter pink. Dina suka main scooter'


'Ibu, nanti ibu tolong belikan Daus shkooter hijau... Daus suka main shkooter'



Kalau ayat2 cinta di atas diulang2 sebanyak 10 kali sehari oleh dua orang budak yang comel lote lagi petah berkata-kata, masakan sampai hati ibu ni untuk mengatakan TIDAK ...



Owhhh ... lupak !! Poket Ibu agak rabak ini bulan !!
Gaji lama lagi lak tu ...


To abah Dina, Daus and Fawwaz - You what what to do kan sayang kan kan kan kaaannn ;P


Senyum selalu ...
Take care dan Wassalam


Image Hosted by ImageShack.us
P/s - Norley, ko la ni punya pasal ... Aku dah gian nak makan lagi meatballs kat Ikea tu ... terbayang2 gravy dia yang pekat ngan cranberry sauce tu ... Waduhhh!!! (Err, rakan2, mak tau mak memang peghakk ... mak baru first time rasa meatballs ikea tu sebenarnya ...kah kah kah)

5 Pendapat:

  • isabelle
     

    u beli skuter tu katne?
    how much ekk?

  • m-i-o
     

    erkkk. kalau begitu, sy adalah peghak kuasa dua. belum pernah merasa lagi. ambik2 bau aje :P

    kahkahkah!

    nantilah. kunjungan seterusnya akan ku coba. eh, dh lama gaban tak jejak ikea ni!

  • Sayang.Ibu
     

    semput nyah nak tunggu hari khamis depan kankankannnn...hahahahaaa... :P

  • ummiluqman
     

    syioknya main skooter..

  • DNNA
     

    Is

    Ai dah tanya ngan abang ipar. Dia kata dia beli kat chow kit. Sebijik dalam seratus...

    Ai tunggu gaji dulu la nampak gayanya baru bole angkut kat dua budak teciks ni ... keh keh keh ..

    m-i-o

    Sama2 lah kita jadi peghak ye dek non ... kahkahkah ...


    Mak pun jarang2 je jejak kaki kat ikea tu ... Kalau gi sana pun x mkn kat sana - Che abang kata tekak dia tak serasi bersama dengan makanan sana ... Kalau mak, mak redahhhhh jerrr asalkan halalan toyyiba gitu ;P

    Intan

    Semput tahap dewa dah ni mek ...

    Tandus sampai dah merekah dah poket aku ni .. kah kah kah ...

    Tapi Alhamdulillah ... Aku berjaya dapat duit Ihsan daripada che abang ytc ... Lepas la makan aku seminggu .. kah kah kah ...

    Che Ma

    Memang syiokkkkkkk ...

    Sebab depa main skuter sepupu2 depa ..... kah kah kah ... Main brg free memang best beb ;P

Blog Widget by LinkWithin