Para pembaca budiman

Wednesday, February 3, 2010

Hutan sekunder dan Cinta baru

Salam rindu serindu rindunyaaaa,


Apa khabar semua?? Doaku agar kalian semua berada dalam kasih sayang dan limpahan rahmat Ilahi ...


Masa mula2 masuk tadi memang rasa macam masuk hutan sekunder. Dah besar panjang dah lalang2 dan pokok2 akasia kat sini ek?? Hahahaha ...



Geng2 semua, aku mintak maap, aku tau aku tak berpegang kepada janji, dulu cakap lepas 2,3 minggu bertungkus lumus wat case write up, aku nak blogging balik ... tapiiiiiiiiiiii ... Hmmm, susah nak cakap la ...
Aku hanya insan biasa ... Maafkan aku ...




Sebenarnya,



Ai dah jumpa cinta baru ...


Tu pengakuan ikhlas aku ...


Tapi tu bukan bermakna aku akan tinggalkan dunia blogging ni ...
Sama sekali tidak ...


Itu hanya bermakna, aku harus lebih pandai membahagikan masa ...
Aku kena belajar jadi adil dan saksama ...


Antara cinta baru dan blogging ...
Dua - dua aku suka ...
Masing-masing punya keistimewaan masing-masing ...
Dua-dua beri aku kepuasan jiwa yang sangat mendalam...


Cuma,
cinta baru aku tu, jika digunakan dengan seoptimum mungkin,
boleh menambahkan duit di kocek aku yang makin nipis ni ...
Heh heh heh ...

Tu je dulu ... selamat semuanya ...
Senyum selalu :)
Wassalam



Image Hosted by ImageShack.us

P/s - Ada elemen saspen tak entry mak yang ini?? Kah kah kah kah kah ...

2 Pendapat:

Blog Widget by LinkWithin