Para pembaca budiman

Thursday, February 18, 2010

Ketagihan

Salam,



Semenjak dua tiga menjak ni, setiap petang pulang kerja,
hati aku pasti meronta-ronta nak singgah kat tempat itu ...



Aku rasa aku dah ketagih la ...
Ish ... bahaya betul la macam ni ...




Oh Kedai Kain Zhouhua ...
Apa yang ko dah wat padaku, hah???




(Gambar : Kain2 mak yang bersepah sepah ... tak sempat susun beb ... main stack2 gitu2 apek jer ...

Image Hosted by ImageShack.us

P/s - Kain jersey corak dah banyak ... nak menjahitnya bila la pulak ye?? hahaha

P/p/s - Malam ni on call blood bank ... Doa-doa bekalan darah kita ok dan kurang panggilan ke hp hotline, amiin. Aisehh, tak dapek la nak menjahit malam ni ...

2 Pendapat:

  • ummiluqman
     

    jahit tudung ye..nak order kat ko la

  • DNNA
     

    Che Ma

    Hehehehe ...
    I'm so flattered ko nak tempah kat aku ... serious ni...

    Tapi tu la mek,aku rasa, bila aku dh betul2 confident dan hasil sama kualiti (atau lebih baik) ngan yang jual kat kedai baru la aku berani bukak kedai jahit tudung sendiri .... kah kah kah kah ...

    Entah bila la agaknya tu ek???
    Ko sanggup tunggu ke mek?? hihihi

Blog Widget by LinkWithin