Para pembaca budiman

Thursday, August 6, 2009

Warkah untuk Muhammad Arif Fawwaz



Salam


Muhammad Arif Fawwaz











DOB - 25/02/2009



Sedar tak sedar,


Dah 5 bulan lebih dah ye Fawwaz kita sama2 melalui pengembaraan kita kan ...



Fawwaz ku sayang,
Ibu puas setiap kali ibu tatap wajahmu ...
Terbang jauh segala penat lelah ibu ...
Hilang kantuk ibu kerana bangun mengepam ...
(Walaupun mata ibu ada beg Coach lebam2 , hehehe)





Alhamdulillah,
Target pertama ibu i.e. 3 bulan dah tercapai ...
Tak lama lagi, Insya Allah Fawwaz dah 6 bulan ...
Sikit lagi nak sampai target kedua ibu ...
Next target - 9 bulan :)



Pada umur Fawwaz 5 bulan ni, Fawwaz dah tumbuh 2 gigi bawah tau ...
Dan dah pandai meniarap and golek2 ...
Ibu sungguh bangga denganmu ...
Tapikan sayang,
Kalau boleh, Fawwaz jgn lah gigit2 masa menyusu ye ...
Sakit tau .... hehehehe ...
*
*
*
Fawwaz sekarang ni dah banyak berinteraksi ...
Dah pandai gurau-gurau dengan abah, ibu, kak Dina and abang Daus ...
Bila ibu balik keja jer ...
Mesti Fawwaz akan hadiahkan ibu dengan senyuman paling manismu ...
Reda stress ibu di kantor ...





Anakku.
Ibu doakan semoga Allah permudahkan segalanya ...
Semoga Fawwaz jadi anak yang soleh ...
Amiin ...

Ibu sayang Muhammad Arif Fawwaz



Image Hosted by ImageShack.us





p/s -Ibu cukup suka amik gambar Fawwaz duduk kat Bumbo Fawwaz ... Sungguh cute

3 Pendapat:

Blog Widget by LinkWithin