Para pembaca budiman

Wednesday, August 19, 2009

Anakanda-anakandaku

Salam
Gambar terbaru anakanda2 ...

Agak julung2 kali jugak la berjaya snap quite a decent picture of the three of them together .. Biasanya kalau amik gambar tu, haru biru beb - fawwaz pandang sana, firdaus pandang sini and yang si anak dara Dina pulak akan posing tak ingat punya depan kamera ... hehehehe ...






Bawah ni pulak adalah contoh gambar yang tak jadik ... Hehehe




Dapat kita saksikan kat gambar di atas betapa ganaz nyer firdaus main ngan adik dia fawwaz ... Sampai nak naik atas badan tu ...

Doa-doa diorang ni besar esok jgn la gaduh - gaduh teruk sangat ye ...

Okay .. nak sambung wat keja ...

Tata, wassalam
Image Hosted by ImageShack.us

2 Pendapat:

  • kakyong
     

    sweet anak2 you...
    kakyong pun tak penah dpt amik foto 3-3 org sekaligus yg betul2 pose comeyl.. mesti foto jd macam2 aksi.. x reti dok diam..

  • DNNA
     

    tu la dia kakyong .. hehehehe ...

    macam mana la jurugambar pro yg dok amik gambar budak2 kat studio tu buat ek?? mesti memerlukan kesabaran tahap dewa kan ... hihihi

    tapi takpe KY, amik je gambar candid anakanda2 kita tu .. barulah thrill diorang tengok balik beso2 nanti ;)

Blog Widget by LinkWithin