Pages

Sekilas pandang ...

Para pembaca budiman

Sunday, April 18, 2010

ADA BERANNNNN?????

Salam semua,

Entry ringan dan santai untuk menghiburkan hati sekaligus melampiaskan perasaan wendu dendammmm guwe kat blog guwe ini ... kah kah kah ...


Statement appetiser :

Kami semua sudah



Statement nak bagi korang jaki i.e. statement pencuci mulut longkang :

Korang semua bila lagi???





Saspen?? Nak tahu??




Teruskan bacaan anda dan sila jamu mata ya ...




The usual suspects, hahahahaha - Peserta2 Akademi LF (Loktot Fantasia)


Yang mana satu pilihan kalbu .... Kita lihat sapa yang kena ...

Juri - Kak Azie dipaksarela jadi tukang menjatuhkan hukuman ...





Kejutan - Hukuman yang dikenakan





Respon para peserta :
Macam - macam gaya dapat kita saksikan pada hari ittew ...

Antaranya :

Gaya1 - Ala2 Neo Matrix episod 1 --> The needle is not real !!!


Gaya2 - Ala2 rojak --> Cheshire cat yg nampak gigi jer + Peserta ratu cantik *world peace*


Gaya3 - Ala2 atlet marathon 30km --> Aku ingin lariiiiiiii jauuuuuhhhhh dari sinii...


Gaya4 - Ada aku kesahhh????


Gaya5 - Gaya pasrah itu indahhhh ... Tukang jab kena jab ... hahahaha




Pemenangnya???


1Malaysia has spoken - Pemenangnya adalahhhhhh ... *drum rollz plz plz plz*


Aku ada ... Ngko ada????? Kah kah kah kah kah ...



So, guwe nak tanya korang balik ni ...



Sengih sokmo,
Wassalam
*Kembali berhibernasi*



Image Hosted by ImageShack.us
P/s - Untuk anda semua .... want to know more re: vaccine utk H1N1??? Sila check it out di klinik2 kesihatan yang berdekatan anda *pesanan khidmat masyarakat ikhlas dari hati peserta2 akademi loktot fantasia (ALF)*

P/p/s - KakNon (ini hari menu insaf apa plak yang telah diplan baek punya?), TTM (amboi2, Ben hang ajak, mak hang tak ajak pun ye. Ajak apa? Ajak jelajah dapur ... kakakaka), Che Ma, (syok betul ko ye ... asyik jalannnnn jer *mode dengki*) and Syigim (Berurut pantang memang heavennnnn) - Korang macam mana ek??? Ada tak H1N1 jab ni kat tempat korang???


P/p/s - Kak Fizah, awat gambar akak dijatuhkan hukuman tadak dalam hp saya???

17 Pendapat:

  • knv
     

    kahkahkah! memalam buto ni, ini yang ekau buek yo? hampeh tul!

    aaahhhhhh.. setakat cucuk jarum tu den lolap mato yo! jgn cucuk masuk mato udah! buto den kang tak dapek laei nak masak menu insap2 kang!

    kah kah kah bengong den datang dah nih!

    :P :P

  • TopsyTurvyMum
     

    adoii..mak elergik jarum nyahh..tak koser mak amik jab hini tu( mummy mak sebut H1N1 tu as hini...mak tiru je la kahkahkah!)

    Alaa..Ben tu kan lelaki harus la mak jemput dia..kalau mak jemput hang nantiii...auuww tak koser mak kak non gossip kita nanti kahkahkah!

    TTD ada bela pet lain selain burung dia...pet dia la yg kerjakan mak punya buns..nangis sambil hentak2 kaki mak pagi tu nyahhh!!

  • IntanSham
     

    gulppp... adoiiii... mak pun takut jarum nyahhhhh. ko nih lama2 x hapdate, tetibe bg n3 pesanan khidmat masyarakat plak...hahahhaaaaa

  • cysev3n
     

    adakah sengalnya seperti amik jab kancing gigi?

  • DNNA
     

    kaknon

    Keh keh keh ...

    Sesekali meraban di tengah malam buto, feelingnya adalah sangat syahdu, i tell you !!! ahakssss

    Kat sana depa tadak program jab jab hini (ikut style ibunda kpd TTM) kah???

    TTM

    No worries, mate ... (ececehh, mak rasa mak ada bakat jadi Aussie sejati ni, kah kah)

    Hang elegik yo??? Takpo, takpo, mak standby antidote kepada ke'elegik'an ko i.e. MORE JABS!! Kali ni mak standby steroids, adrenaline, antihistamines etc etc etc ... Amacam?? menawan bukan?? Ada berannnnnnnn??? kih kih kih ...

    *Gelak guling guling tunggang terbalik baca statement terakhir ko, nyahhh ... wakakakakaka ... priceless la statement tu ... aura dia ala2 biru campur putih la gitu ... kah kah kah*

    Intan

    Aku rasa terpanggil lak nak share pasal jab hini ni sejak depa kata ada gelombang kedua hini ni... Ko dah tanya kat klinik kesihatan lom?? Kalau aku tak silap, FOC tau tapi kena copek2 ... kalau tak melepassss gittew ...

    Cik Yan

    Sengal dia aku rasa kureng sket la dari tetanus tu ...

    Dan, Alhamdulillah tadak side effects so far..

    Silalah check it out kat klinik kesihatan. Aku takut waiting list panjang jer ...

    Yang syioknya kalau ko breastfeed anak, Insya Allah anak pun dapat perlindungan :)

    Nyah, aku adore nickname Arissa - NaniNani ... cute yg amat!!!

  • Hana Seman
     

    Aku dah dapat sebulan lepas nyah..
    Tapi yg aku heran, semua org komplen lenguh sana sini, pening kepala, demam..

    tapi aku tak rasa apapun
    esok tu siap gi senamrobik lagi

    adakah aku kebal, or vaccine tu tak mujarab buat aku

  • Nia
     

    salam ziarah ya dear,

    takde ubat makan ke? tak suka jarum..huhu..

  • Fid
     

    gaya4
    ada aku kesah tu
    ROCK giloooo

    kim salam naaaa

  • ummiluqman@azma
     

    aik ingat tgh buat thesis.. hehe aku lom amik vaccine ni tunggu balik mesia lah..free je ke?aku pi jab kat ghumah ko boleh? boleh lepas jab makan mihun ynag dihidang dlm tupperware ko yang cantik2 itew :)

  • HaniFadil
     

    frontliners dapek dulu yek. sakit ke? Mahai tak?

  • m-i-o
     

    kahkahkah!

    DNNA memang keji tau - gambar org lain sume dia letak muka takot muka pucat, muka menggeletar - tang dia, letak muka sengih :P

    kuasa veto, ekk?

    :P

  • DNNA
     

    Na

    Kah kah kah kah ...
    Syabassssss mere dosti he ... (betoi ka hindi aku ni??)

    Perkara yang baik elok jangan ditangguh-tangguh ...
    Jgn jadi mcm kami ni haa ...
    Vaksin nyer memang dah lama adaa ..
    kikiki ...

    Mek, ni aku amik jab yang beli - H1N1 sekali dengan seasonal flu ..
    Saja je nak cover utk dua2 jenis sekali ... kikiki ...
    Alhamdulillah, tadak side effects kecuali yang sengal2 bahu tu laa ..

    Nia
    Salam bebehhh ...

    Seketul jarum yang kecik tu memang bole membuatkan insan2 macho seperti che abang ytcku ittew pucat lesi serta menggeletar tubuh badan ... kah kah kah ... *peace, yang* ...

    Tapi unfortunately, setakat ni blom ada laie alternative ...

    No choice ... you have to be cruel to be kind laa ... *Prinsip yang dipegang terutamanya oleh para housemen aka drakulat dan vampire semasa mengambil darah pesakit2, kah kah kah*

    Fid

    *kembang hidung*

    Tu la adik aku mek ... kekekeke ...

    (Apsal lak kakak dia yang kembang hidung, patutnya adiknya la yang kembang hidung, kaaannn .. kekeke)

    Salam ko dah aku sampaikan ... hehe

    Che Ma

    Meh datang umah aku ...
    Ko bawak sekali vaccine yg ko dpt kat klinik tu ...
    Aku tolong cucukkan ... keh keh keh ...

    Lepas kita bercucuk (jarum) dan tanam (vaksin dlm otot2 deltoid tangan ko), aku hidangkan pulak mihun special kaw2 hasil air tangan aku kat ko pakai pinggan tapawer

    Lepas tu sebagai pencuci mulut, silalah minum dari bekas air tapawer aku ...

    Last but not least, silalah jamah puding2 dalam bekas puding tapawer ...

    HIDUP TAPAWERRRRR !!! Errr uolz, esok mak nak poie stokis tapawer, ada sapa2 nak pesan??? kah kah kah kah kah ...

    As

    Mek, jab ni bole diamik secara percuma di klinik2 kesihatan yang berhampiran rumahmu ...

    Tapi, kena pi sana (atau bole call kot) utk register ... Kalau waiting list tak panjang, entah2 hari tu jugak bole kena jab ...

    Aku nasihatkan agar pilihlah utk dijab pada hari Jumaat. Takut ada side effects kan, jadinya takyah la MC the next day. Berehat di rumah kekdahnya ... ;p

    m-i-o


    Mak memang ala2 Rani Mukeji gittew ... kah kah kah kah ...

    *Syiok sungguh pegang kuasa veto ni kan, la la la la la ...*


    Eh lupa pulak nak khabar ... mak memang suka sengih orangnya ... selari la dengan tagline blog ini - Sengih sokmo .... ataupun senyum sokmo ~ bergantung kepada mood mak itu hari. Kah kah kah kah kah ...

  • Drama Mama
     

    haaa dah ambik yeah...mahaiii tak? hahaha...mungkin akan dipertimbangkan nih...masuk jawatankuasa malam nih. hiks

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

  • knv
     

    kabare deknon? busy benau hang! akak saje je singgah sini. tak nampak hang, nampak blog hang pun jadikkkk... terubat rindu dendam kesumatku.. kahkahkahkah!

    selamat berjuang sis!

    :D

  • daliela
     

    yg kt klinik kesihatan 2 actually bukan waitig list yg panjang...coz 1 vial cukup utk 10 org..once bukan stable within 24 hours jer..tu yg kena register...cukup 10 diorg pnggil tuk jab...otherwise membazir bukak 1 vial tp tak smpt 10 org dah kena discard...so kalau tggu lame tu bukan sebab waiting list panjang tp sebb tak cukup korumm...

  • Zuraimah Ismail
     

    kak diannnnn, saya dah amik dah vaksin ni...huhuhu sakit tak hengat lengan dibuatnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Unknown
     

    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Blog Widget by LinkWithin